EVDE SAĞLIK NEDİR
İhtiyacı
olan bireylere evinde, aile ortamında ve hastanede, muayene, tetkik,
tedavi, tıbbi bakım ve rehabilitasyon hizmetlerinin verilmesidir.
Hastaya tanı koymaktan ziyade tanısı konulmuş olan hastanın düzenlenen tedavisinin takibi ve uygulanmasıdır.
AMAÇ
Bireylerin
- muayene,
- tetkik,
- tahlil,
- tedavi,
- tıbbi bakım ve rehabilitasyonlarının
kendi evinde veya aile ortamında sağlanması, gerekli durumlarda hastaneye naklinin gerçekleştirilmesi
KİMLER FAYDALANABİLİR ?
Tek
başına veya aile bireyleriyle yaşayıp hayatlarını başkalarının
desteğiyle sürdüren engelli, yaşlı, yada yatağa tam bağımlı kişiler,
palyatif bakım hastaları, ileri derece KOAH hastaları, son dönem(4.evre)
kanser hastaları, hastanede gördüğü tedavi yada ameliyat sonrasında
taburcu edilenlerden evde sağlık hizmetleri kapsamında olanlara evinde
ve aile ortamında gerekli olan sağlık hizmetlerini sunmak.
NASIL BAŞVURURUM
4443833 ÇAĞRI MERKEZİ
- 112 Acil sisteminde olduğu gibi 24 Saat süreyle hastaların başvurularını yapabileceği ulusal bir çağrı merkezidir.
- Çağrı merkezi, vaka değerlendirmelerini alır. İlgili koordinasyon merkezine atamalarını yapar.
- Çağrı merkezine yapılan görüşmelerin tamamı kayıt altına alınmaktadır.
- Koordinasyon
merkezi sisteme düşen hastaya 15 dakika içerisinde dönerek hasta
bilgilerini alıp ilgili birimlere hizmet olarak atar.
- İlgili birimlerde 24 saat içinde hastayı ziyaret ederek evde sağlık kapsamında olanları hizmete alır.
BİZE ULAŞIN
Tel : +90 (258) 431 30 86
Web : http://www.buldanghh.saglik.gov.tr/E-Posta : buldanghh@saglik.gov.tr